onsdag 14 december 2011

En bra dag

Idag har varit en bra dag. Jag har faktiskt inte ont någonstans, jag är inte särskilt trött och jag känner ett inre lugn (förutom en gnutta julstress då kanske...). 


För ett år sedan, den 14 dec fick vi beskedet.
Cancer.


Vår resa fick än en gång avbokas bara ett par timmar innan avfärd. Förmodligen var det helt galet att vi ens tänkte tanken att vi skulle kunna komma iväg. Men som sagt, vi var väl inte riktigt i ordning.
Vår drömresa byttes ut mot en helt annan resa...

1 kommentar:

  1. Kommer så väl ihåg att jag pratade med dig precis i denna vevan och du berättade att det säkert inte var nåt och att ni bokat om biljetterna och hoppades på att komma iväg ändå, men sen bara tappade jag greppet när jag väl förstod allvaret i det....fy satan vilken resa du/ni gjort Karin...inte till Costarica, men i livet, och allt däremellan. Fint att du delar med dig. KRAM

    SvaraRadera